Forma 1 blog

Forma 1 blog

Versenyzői nyilatkozatok a futam után

2011. október 09. - f1-forma1.blog.hu

(L to R): Race winner Jenson Button (GBR) McLaren with World Champion Sebastian Vettel (GER) Red Bull Racing in the FIA Press Conference.
Formula One World Championship, Rd 15, Japanese Grand Prix, Race, Suzuka, Japan, Sunday, 9 October 2011

A győztes, Jenson Button, a futam végére egyre felgyorsuló Fernando Alonso, és az immáron kétszeres világbajnok Sebastian Vettel nyilatkazata vasárnapról.

 

Race winner Jenson Button (GBR) McLaren in the FIA Press Conference.
Formula One World Championship, Rd 15, Japanese Grand Prix, Race, Suzuka, Japan, Sunday, 9 October 2011Jenson Button, 1.helyezett:

"Azt hiszem, ez a futam nagyon különleges mindannyiunk számára. Úgy gondolom, meg kell köszönni a szurkolóknak a rengeteg támogatást és nagyon nagy köszönet a csapatnak is a fejlesztések miatt, ugyanis az elmúlt néhány versenyen, azokat hiányoltam. Gratulálok nekik, és gratulálok a rajongóknak is.                           Úgy éreztem, hogy Sebastian a kelleténél kicsit erőszakosabb volt a rajtnál, és kiterelt a fűre. De biztos vagyok benne, hogy ha megnézem a visszajátszást, akkor már teljessen ásként fogom látni a dolgokat.                 Azonban az utolsó öt köröm nem volt a legélvezetesebb ugyanis vigyáznom kellett a gumikra is, és az üzemanyag is fogytán volt, viszont az autó nagyszerűen működött. A Red Bull-ok mindig olyan erősek, a gyors kanyarokba, így még többet jelent a számunkra az itt szerzett győzelem. Remélem a következő versenyek is ilyen szorosak és izgalmasak lesznek!"

Second placed Fernando Alonso (ESP) Ferrari in the FIA Press Conference.
Formula One World Championship, Rd 15, Japanese Grand Prix, Race, Suzuka, Japan, Sunday, 9 October 2011Fernando Alonso, 2.helyezett:

"Azt hiszem ez egy jó verseny volt, köszönhetően a  jó kezdetnek, stratégiának, pit-megállásnak. Sebastian tempóját nehéz volt tartani, mert a verseny nagyrészében gyorsabb volt mint mi.  Megpróbáltam mindig a belső ívet védeni, ami sikerült is. Az utóbbi versenyekkel ellentétben ezúttal elég jó volt a tempónk ahhoz, hogy a győzelemért harcoljunk. Koreában ugyanez lesz a célunk, megpróbálunk nyerni, vagy legalább felkapaszkodni a dobogóra.  Egy nagyszerű eredmény, ami ad némi extra motivációt a többi futamra, ahol nagyon nehéz dolgunk lesz, ugyanis csak minimális fejlesztésekkel érkezünk rájuk."

Third placed World Champion Sebastian Vettel (GER) Red Bull Racing in the FIA Press Conference,
Formula One World Championship, Rd 15, Japanese Grand Prix, Race, Suzuka, Japan, Sunday, 9 October 2011Sebastian Vettel, 3.helyezett:

"Jenson megérdemelte ezt a győzelmet, ugyanis egész hétvégén ő volt a leggyorsabb. A lágygumin nem volt megfelelő a tapadás, a keményen viszontsokkal jobban éreztem magam, de ahogy kijöttem Fernando mögött találtam magam, elveszett egy kis idő, mikor az egyik Virgin nem használta a tükrét, és nem engedett el mellette. Nem akartam semmilyen kockázatot vállalni, ezért nem is támadtam vissza Fernandot. A kapcsolatot is elvesztettem a csapattal, ami nyilvánvalóan fontos."

forrás: espnf1.com;.formula1.com

A bejegyzés trackback címe:

https://forma1.blog.hu/api/trackback/id/tr963290022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása