A Red Bull nem csinál túl nagy ügyet, autója leleplezéséből: ma délután egy grafikát és egy rövid videót közölt az RB8-kódjelet viselő konstrukcióról. Képekért, és rövid elemzésért katt a továbra!
A Redbull főtervezője bevallotta, hogy a RB8, csakúgy, mint az RB7, az RB6 tovább fejlesztett változata. Ezt igazolja az is, hogy ha ránézünk az autóra, akkor olyan nagy különbséget nem látunk a tavalyi és az idei modell között.
Egyetlen nagy különbség fedezhető fel: az orrkúp. Ezt már hatodszorra írom le, de a Red Bull orrkúpja más, mint a Ferrarijé, vagy bármelyik másik csapaté, ugyanis amellett, hogy "kacsacsőrű", észrevehető az is, hogy ott, ahol elkezd az orrkúp lejteni, van egy kis vízszintes lyuk. Ez valószínűleg a tavaly betiltott F-csatorna egyik változata, ami megkönnyíti a levegő áramlását a hátsó szárnyhoz (ilyen a tavalyi Mercedes orrkúpján fellelhető kicsi lyukacska is), de az is elképzelhető, hogy csak a fékeket hűtik vele.
Valamint ha az alábbi képeket tanulmányozzuk, akkor észrevehetjük, hogy ott, ahol az első szárny véget ér, az autó orrkúpja egészen a végéig lefelé görbül, így az autó alá irányítja a levegőt.