Eddig négy csapat, név szerint a Force India, a Ferrari, a McLaren és a Caterham leplezte le az idei autóját. Lássuk, miben különböznek egymástól.
Scuderia Ferrari: A Ferrari ígéretéhez híven idén nem egy konzervatív munkát adott ki a kezéből: állításuk szerint az első és hátsó szárnyat leszámítva minden alkatrészt lecseréltek az új kocsin. A Ferrari első vezetőszárny, csakúgy, mint majd mindegyik autóé inkább hasonlít egy kacsacsőrű emlőshöz, mint egy forma 1-es versenyautóhoz. De ez nem feltétlenül jelent hátrányt. A felfüggesztések, az oldaldobozok és a légbeömlők is megújultak. Az autó több, mint 6000, különálló alkatrészből áll. Erre a kocsira mindent lehet mondani, csak azt nem, hogy konzervatív.
McLaren Mercedes: Egy biztos: a Mclaren biztosan rejteget valamit. Az egyik nap még azt mondják, hogy rengeteg olyan alkatrészt tartalmaz idei autójuk, ami a kritikusokat meg fogja illetni. Hát ez koránt sem így történt. Paddy Lowe, a McLaren technikai igazgatója Azt nyilatkozta, hogy az autó nagyon sok újítást tartalmaz, de ezek az autó belsejében vannak, így szabad szemmel nem lehet látni. Azt, hogy milyen gyors, egyenlőre nem tudni, de az biztos, hogy eddig ez a legszebb autó, amit bemutattak.
Sahara Force India: Az új autó nagyon jól néz ki. Át lettek alakítva a vezető feje mögötti légbeömlők, valamint a WJM05-ös kódjelet viselő konstrukció kapott egy lépcsős orrot is. Di Resta ki is próbálta Silverstone-ban.
Caterham: A kacsacsőrű orr első alkalmazója. Az autó festése nagyon szép, az oldaldobozok méretre is megváltozott.